CTM/BZ/ZZ/37/15 Dostawa, montaż, uruchomienie fabrycznie nowej uniwersalnej maszyny do badań wytrzymałościowych 20 kN z wyposażeniem oraz szkolenie z zakresu obsługi, interpretacji i przetwarzania wyników. :: CTM Gdynia

Postępowania zakończone

  1. CTM/BZ/ZZ/04/15 Szafy Rack.
  2. CTM/BZ/ZZ/05/15 Dostawa elementów elektronicznych.
  3. CTM/BZ/ZZ/06/15 Usługa rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na potrzeby Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni.
  4. CTM/BZ/ZZ/07/15 Roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej oraz przyłączy wodociągowych obejmujących m.in. teren działki Nr 143/2 stanowiącego teren zamknięty w oparciu o dokumentację budowlaną.
  5. CTM/BZ/ZZ/08/15 Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego.
  6. CTM/BZ/ZZ/10/15 Dostawa sprzętu komputerowego.
  7. CTM/BZ/ZZ/100/15 dostawa zasilaczy regulowanych DC dużej mocy
  8. CTM/BZ/ZZ/101/15 dostawa i uruchomienie symulatora narażeń przewodzonych oraz szkolenie
  9. CTM/BZ/ZZ/102/15. Dostawa notebooków
  10. CTM/BZ/ZZ/103/15 dostawa systemu szyfrowania danych
  11. CTM/BZ/ZZ/104/15 na dostawę licencji i subskrypcji
  12. CTM/BZ/ZZ/105/15 Dostawa suwnicy samojezdnej i wciągnika łańcuchowego elektrycznego.
  13. CTM/BZ/ZZ/109/15 Dostawa zasilacza hydraulicznego wraz z dedykowanymi akcesoriami
  14. CTM/BZ/ZZ/110/15 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pod nazwą Adaptacja pomieszczenia piwnicznego na potrzeby laboratorium testowo-uruchomieniowego.
  15. CTM/BZ/ZZ/114/15 Dostawa mebli warsztatowych
  16. CTM/BZ/ZZ/115/15 dostawa mebli biurowych dla Biura Zapewnienia Zasobów
  17. CTM/BZ/ZZ/116/15 dostawa narzędzi lutowniczych, narzędzi drobnych oraz suwmiarek i stopek.
  18. CTM/BZ/ZZ/117/15 Modernizacja układów pomiarowych w abonenckiej stacji transformatorowej T-1355
  19. CTM/BZ/ZZ/118/15 Dostawa listew zasilających i narzędzi różnych.
  20. CTM/BZ/ZZ/12/15 Dostawa mebli.
  21. CTM/BZ/ZZ/121/15 Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych
  22. CTM/BZ/ZZ/122/15 na dostawę miernika natężenia pola elektromagnetycznego wraz z zestawem sond, miernika mocy oraz anteny prętowej aktywnej wraz ze stojakiem
  23. CTM/BZ/ZZ/124/15 Dostawa baterii do oscyloskopu cyfrowego
  24. CTM/BZ/ZZ/125/15.Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych.
  25. CTM/BZ/ZZ/128/15 dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla OBR CTM S.A. - Gdynia, ul. Dickmana 62 oraz Gdańsk, ul. Matejki 6
  26. CTM/BZ/ZZ/129/15.Dostawa mebli warsztatowych, socjalnych i laboratoryjnych.
  27. CTM/BZ/ZZ/130/15 na dostawę tokenów
  28. CTM/BZ/ZZ/131/15 Dostawa i montaż mebli
  29. CTM/BZ/ZZ/133/15 na dostawę licencji
  30. CTM/BZ/ZZ/134/15 Dostawa licencji i subskrypcji
  31. CTM/BZ/ZZ/135/15.Dostawa zasilacza hydraulicznego wraz z dedykowanymi akcesoriami.
  32. CTM/BZ/ZZ/14/15 Dostawa sprzętu komputerowego.
  33. CTM/BZ/ZZ/141/15 Dostawa pieca rozpływowego
  34. CTM/BZ/ZZ/148/15 dostawa oprogramowania 3D PDF Exporter for Autodesk Inventor
  35. CTM/BZ/ZZ/16/15 Roboty budowlane polegające na wykonaniu fundamentów pod maszynę udarową oraz sprężarkę.
  36. CTM/BZ/ZZ/17/15 Przebudowa budynku biurowo-laboratoryjnego OBR CTM S.A. w Gdyni.
  37. CTM/BZ/ZZ/19/15 Dostawa oleju opałowego.
  38. CTM/BZ/ZZ/20/15 Dostawa narzędzi do odczytu i drukowania etykiet 2D.
  39. CTM/BZ/ZZ/21/15 Dostawa profilomierza.
  40. CTM/BZ/ZZ/22/15 Dostawa narzędzi, wyposażenia i mebli warsztatowych.
  41. CTM/BZ/ZZ/23/15 Dostawa i montaż hali namiotowej przesuwnej dla stanowiska badawczego.
  42. CTM/BZ/ZZ/24/15 Wykonanie instalacji elektrycznej podłączenia stanowiska do badań rozproszonego pola magnetycznego od maszyn i urządzeń elektrycznych „SPEM”.
  43. CTM/BZ/ZZ/26/15 Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: „Wykonanie projektu oraz instalacji elektrycznej dla centralnego UPS-a wraz z jego montażem".
  44. CTM/BZ/ZZ/27/15 Dostawa aparatury badawczej.
  45. CTM/BZ/ZZ/29/15 Dostawa maszyny do lakierowania obwodów.
  46. CTM/BZ/ZZ/30/15 Dostawa kart pomiarowych.
  47. CTM/BZ/ZZ/31/15 Dostawa elementów do uruchomienia stanowiska SUT.
  48. CTM/BZ/ZZ/32/15 Dostawa oprogramowania.
  49. CTM/BZ/ZZ/34/15 Dostawa frezów, narzędzi obróbki skrawaniem oraz materiałów eksploatacyjnych i spawalniczych.
  50. CTM/BZ/ZZ/36/15 Dostawa elementów energoelektroniki.
  51. CTM/BZ/ZZ/37/15 Dostawa, montaż, uruchomienie fabrycznie nowej uniwersalnej maszyny do badań wytrzymałościowych 20 kN z wyposażeniem oraz szkolenie z zakresu obsługi, interpretacji i przetwarzania wyników.
  52. CTM/BZ/ZZ/38/15 Sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku biurowo-laboratoryjnego OBR CTM S.A. w Gdyni ul. Dickmana”.
  53. CTM/BZ/ZZ/40/15 Dostawa sprzętu komputerowego.
  54. CTM/BZ/ZZ/41/15 Dostawa kart wieloportowych i kabli.
  55. CTM/BZ/ZZ/43/15 Dostawa narzędzi precyzyjnych i pomiarowych.
  56. CTM/BZ/ZZ/46/15 Dostawa multimetrów.
  57. CTM/BZ/ZZ/47/15 Dostawa narzędzi i elementów magazynowych.
  58. CTM/BZ/ZZ/48/15 Dostawa mebli biurowych.
  59. CTM/BZ/ZZ/49/15 Dostawa klimatyzatorów wraz z ich instalacją.
  60. CTM/BZ/ZZ/51/15 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E do celów grzewczych w obiekcie w Gdańsku przy ul. Matejki 6.
  61. CTM/BZ/ZZ/52/15 Dostawa zasilacza laboratoryjnego DC 100V/100A.
  62. CTM/BZ/ZZ/58/15 Dostawa przenośnego testera radiokomunikacyjnego.
  63. CTM/BZ/ZZ/61/15 Dostawa serwera przemysłowego.
  64. CTM/BZ/ZZ/62/15 Dostawa i uruchomienie urządzenia do dozowania płynów montażowych jedno i dwuskładnikowych wraz ze szkoleniem.
  65. CTM/BZ/ZZ/63/15 Dostawa mebli warsztatowych i szaf kartotekowych.
  66. CTM/BZ/ZZ/64/15 Dostawa oprogramowania i licencji.
  67. CTM/BZ/ZZ/66/15 Dostawa wymiennika ciepła.
  68. CTM/BZ/ZZ/67/15 Dostawa podzespołów komputerowych.
  69. CTM/BZ/ZZ/68/15. Dostawa przyrządów laboratoryjnych.
  70. CTM/BZ/ZZ/69/15 Budowa Stanowiska Uruchomieniowo-Testowego zespołu mechanicznego SUT.
  71. CTM/BZ/ZZ/72/15 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
  72. CTM/BZ/ZZ/73/15 Dostawa lasera i elementów światłowodowych.
  73. CTM/BZ/ZZ/74/15 Dostawa urządzeń i przyrządów pomiarowych.
  74. CTM/BZ/ZZ/75/15 Dostawa narzędzi i elementów warsztatowych.
  75. CTM/BZ/ZZ/76/15 Dostawa laboratoryjnego testera radiokomunikacyjnego.
  76. CTM/BZ/ZZ/77/15 Dostawa analizatora stanów logicznych.
  77. CTM/BZ/ZZ/79/15 Dostawa mebli biurowych.
  78. CTM/BZ/ZZ/80/15 Doposażenie wiertarki i frezarki w imadła.
  79. CTM/BZ/ZZ/81/15 Dostawa licencji.
  80. CTM/BZ/ZZ/82/15 Dostawa klimatyzatorów wraz z akcesoriami.
  81. CTM/BZ/ZZ/83/15 Dostawa licencji i subskrypcji.
  82. CTM/BZ/ZZ/84/15 Dostawa zasilaczy regulowanych DC dużej mocy.
  83. CTM/BZ/ZZ/85/15 Dostawa przesuwnika światłowodowego ze wzmacniaczem.
  84. CTM/BZ/ZZ/86/15 Dostawa drukarki do wykonywania nadruków na płytach CD/DVD.
  85. CTM/BZ/ZZ/87/15 Wymiana pionów oraz remont instalacji c.o. w budynkach przy ul. Matejki w Gdańsku.
  86. CTM/BZ/ZZ/88/15.Dostawa testera połączeń kablowych.
  87. CTM/BZ/ZZ/89/15.Dostawa zasilacza hydraulicznego wraz z dedykowanymi akcesoriami.
  88. CTM/BZ/ZZ/90/15 dostawa urządzeń do budowy systemu pomiarowego odczytu położenia dla obrabiarek warsztatowych
  89. CTM/BZ/ZZ/91/15 Dostawa uniwersalnego generatora sygnałów oraz czterokanałowego rejestratora sygnałów analogowych.
  90. CTM/BZ/ZZ/92/15 Dostawa przesuwnika światłowodowego ze wzmacniaczem.
  91. CTM/BZ/ZZ/94/15 Dostawa cyfrowego oscyloskopu przenosnego
  92. CTM/BZ/ZZ/95/15 Dostawa narzędzi i materiałów eksploatacyjnych
  93. CTM/BZ/ZZ/96/15 Dostawa wkrętarek wraz z z oprzyrządowaniem oraz urządzenia do kalibracji momentu obrotowego wkretarek.
  94. CTM/BZ/ZZ/97/15 Dostawa suwnicy samojezdnej i wciągnika łańcuchowego elektrycznego
  95. CTM/BZ/ZZ/98/15 dostawa odzieży roboczej i obuwia
  96. CTM/BZ/ZZ/99/15 na dostawę programu do projektowania i modelowania swobodnego NURBS w 3 D

CTM/BZ/ZZ/37/15 Dostawa, montaż, uruchomienie fabrycznie nowej uniwersalnej maszyny do badań wytrzymałościowych 20 kN z wyposażeniem oraz szkolenie z zakresu obsługi, interpretacji i przetwarzania wyników.

 Gdynia: CTM/BZ/ZZ/37/15 dostawa, montaż, uruchomienie fabrycznie nowej uniwersalnej maszyny do badań wytrzymałościowych 20 kN z wyposażeniem oraz szkolenie z zakresu obsługi, interpretacji i przetwarzania wyników.

Numer ogłoszenia: 76495 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej , ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6665318, faks 058 6665304.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CTM/BZ/ZZ/37/15 dostawa, montaż, uruchomienie fabrycznie nowej uniwersalnej maszyny do badań wytrzymałościowych 20 kN z wyposażeniem oraz szkolenie z zakresu obsługi, interpretacji i przetwarzania wyników..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie fabrycznie nowej uniwersalnej maszyny do badań wytrzymałościowych 20 kN z wyposażeniem oraz szkolenie z zakresu obsługi, interpretacji i przetwarzania wyników. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.41.00.00-2, 38.50.00.00-0, 79.63.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Potencjał techniczny O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada wdrożony system zarządzania jakością, - dysponuje lub będzie dysponował akredytywnym laboratorium badawczym. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W celu zweryfikowania zdolności do należytego wykonania zamówienia, a w szczególności w odniesieniu do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością; 2) dokument potwierdzający dysponowanie akredytywnym laboratorium badawczym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu zweryfikowania zdolności do należytego wykonania zamówienia, a w szczególności w odniesieniu do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością; 2) dokument potwierdzający dysponowanie akredytywnym laboratorium badawczym. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego należy przedstawić: a) opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ. b) kartę katalogową urządzenia w języku polskim potwierdzająca oferowane parametry wraz z wymaganiami dotyczącymi montażu i instalacji, c) świadectwo wzorcowania analogicznej głowicy pomiarowej siły w klasie 0.5 od 0,2% nominału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Warunki gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany przewiduje projekt umowy w par. 7: Treść par. 7 projektu umowy: § 7. Zmiany, odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie 1.Zmiany, uzupełnienia, odstąpienie i rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej. 2.ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od niniejszej umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy: a) Wykonawca stanie się niewypłacalny i zostanie złożony wniosek o upadłość WYKONAWCY, b) zostanie otwarta likwidacja lub nastąpi rozwiązanie WYKONAWCY, c) WYKONAWCA nie będzie wykonywał przedmiotu umowy z wymaganą starannością lub będzie realizował ją niewłaściwie i niezgodnie z umową, pomimo wcześniejszego wezwania ZAMAWIAJĄCEGO i bezskutecznego upływu odpowiedniego terminu wyznaczonego w takim wezwaniu na usunięcie niezgodności lub dokonanie poprawek, d) WYKONAWCA dopuści się zwłoki w realizacji umowy (przekroczenie któregokolwiek z terminów określonych § 4) lub § 5 ust.5 pkt c) przekraczającej 7 dni, e) WYKONAWCA nie wykona nakazu opisanego w § 9 ust. 3 zdanie pierwsze. 3.WYKONAWCY przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w przypadku gdy opóźnienie w zapłacie wynagrodzenia przekroczy 30 dni. 4.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu STRON, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Dopuszcza się następujące istotne zmiany Umowy: 1) wydłużenie terminu realizacji - w przypadku wystąpienia opóźnień w wykonaniu umowy spowodowanych działaniem siły wyższej (przez które rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności) lub opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) zmianę marki/typu/producenta Sprzętu będącego przedmiotem umowy - w sytuacji zaprzestania jego produkcji, dystrybucji lub wycofania tego produktu z obrotu, o ile zaoferowany nowy produkt spełnia wymagania zawarte w Szczegółowej Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia (załącznik do niniejszej umowy) i nie powoduje wzrostu wartości zamówienia. Zmiana ta nie stanowi zmiany umowy. 6.W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 5, WYKONAWCA zobowiązany jest udokumentować zarówno okoliczności uzasadniające zmianę jak również fakt, iż zaoferowany produkt spełnia wymagania określone w SIWZ. 7.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 8.Odstąpienie jest skuteczne z chwilą dojścia pisemnego (rygor nieważności) oświadczenia woli do drugiej Strony Umowy. Zamawiający może wykonać prawo odstąpienia w terminie do 21 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. 9.W przypadku o którym mowa w ust. 7÷8 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ctm.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK BADAWCZO - ROZWOJOWY CENTRUM TECHNIKI MORSKIEJ S.A. ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 10:00, miejsce: OŚRODEK BADAWCZO - ROZWOJOWY CENTRUM TECHNIKI MORSKIEJ S.A. ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia Punkt podawczy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający w dniu 10.06.2015r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Szczegóły w załączonym pliku.

WYBÓR OFERTYCTM.doc 336.5 KB SIWZ.pdf 322.8 KB Załącznik nr 1 do SIWZ.doc 68 KB Załącznik nr 2 do SIWZ Specyfikacja_wymag_masz_wytrz.doc 58.5 KB Załącznik Nr 2A - Opis parametrów technicznych.doc 149 KB Załącznik nr 3 do SIWZ_Projekt umowy dostawa maszyny do badań wytrz.doc 121 KB Załącznik nr 4 do SIWZ.docx 15.8 KB Załącznik nr 5 do SIWZ.docx 18.9 KB Załącznik nr 6 do SIWZ.docx 19.7 KB