CTM/BZ/ZZ/72/15 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych. :: CTM Gdynia

Postępowania zakończone

  1. CTM/BZ/ZZ/04/15 Szafy Rack.
  2. CTM/BZ/ZZ/05/15 Dostawa elementów elektronicznych.
  3. CTM/BZ/ZZ/06/15 Usługa rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawy biletów lotniczych na potrzeby Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni.
  4. CTM/BZ/ZZ/07/15 Roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej oraz przyłączy wodociągowych obejmujących m.in. teren działki Nr 143/2 stanowiącego teren zamknięty w oparciu o dokumentację budowlaną.
  5. CTM/BZ/ZZ/08/15 Dostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego.
  6. CTM/BZ/ZZ/10/15 Dostawa sprzętu komputerowego.
  7. CTM/BZ/ZZ/100/15 dostawa zasilaczy regulowanych DC dużej mocy
  8. CTM/BZ/ZZ/101/15 dostawa i uruchomienie symulatora narażeń przewodzonych oraz szkolenie
  9. CTM/BZ/ZZ/102/15. Dostawa notebooków
  10. CTM/BZ/ZZ/103/15 dostawa systemu szyfrowania danych
  11. CTM/BZ/ZZ/104/15 na dostawę licencji i subskrypcji
  12. CTM/BZ/ZZ/105/15 Dostawa suwnicy samojezdnej i wciągnika łańcuchowego elektrycznego.
  13. CTM/BZ/ZZ/109/15 Dostawa zasilacza hydraulicznego wraz z dedykowanymi akcesoriami
  14. CTM/BZ/ZZ/110/15 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pod nazwą Adaptacja pomieszczenia piwnicznego na potrzeby laboratorium testowo-uruchomieniowego.
  15. CTM/BZ/ZZ/114/15 Dostawa mebli warsztatowych
  16. CTM/BZ/ZZ/115/15 dostawa mebli biurowych dla Biura Zapewnienia Zasobów
  17. CTM/BZ/ZZ/116/15 dostawa narzędzi lutowniczych, narzędzi drobnych oraz suwmiarek i stopek.
  18. CTM/BZ/ZZ/117/15 Modernizacja układów pomiarowych w abonenckiej stacji transformatorowej T-1355
  19. CTM/BZ/ZZ/118/15 Dostawa listew zasilających i narzędzi różnych.
  20. CTM/BZ/ZZ/12/15 Dostawa mebli.
  21. CTM/BZ/ZZ/121/15 Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych
  22. CTM/BZ/ZZ/122/15 na dostawę miernika natężenia pola elektromagnetycznego wraz z zestawem sond, miernika mocy oraz anteny prętowej aktywnej wraz ze stojakiem
  23. CTM/BZ/ZZ/124/15 Dostawa baterii do oscyloskopu cyfrowego
  24. CTM/BZ/ZZ/125/15.Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych.
  25. CTM/BZ/ZZ/128/15 dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla OBR CTM S.A. - Gdynia, ul. Dickmana 62 oraz Gdańsk, ul. Matejki 6
  26. CTM/BZ/ZZ/129/15.Dostawa mebli warsztatowych, socjalnych i laboratoryjnych.
  27. CTM/BZ/ZZ/130/15 na dostawę tokenów
  28. CTM/BZ/ZZ/131/15 Dostawa i montaż mebli
  29. CTM/BZ/ZZ/133/15 na dostawę licencji
  30. CTM/BZ/ZZ/134/15 Dostawa licencji i subskrypcji
  31. CTM/BZ/ZZ/135/15.Dostawa zasilacza hydraulicznego wraz z dedykowanymi akcesoriami.
  32. CTM/BZ/ZZ/14/15 Dostawa sprzętu komputerowego.
  33. CTM/BZ/ZZ/141/15 Dostawa pieca rozpływowego
  34. CTM/BZ/ZZ/148/15 dostawa oprogramowania 3D PDF Exporter for Autodesk Inventor
  35. CTM/BZ/ZZ/16/15 Roboty budowlane polegające na wykonaniu fundamentów pod maszynę udarową oraz sprężarkę.
  36. CTM/BZ/ZZ/17/15 Przebudowa budynku biurowo-laboratoryjnego OBR CTM S.A. w Gdyni.
  37. CTM/BZ/ZZ/19/15 Dostawa oleju opałowego.
  38. CTM/BZ/ZZ/20/15 Dostawa narzędzi do odczytu i drukowania etykiet 2D.
  39. CTM/BZ/ZZ/21/15 Dostawa profilomierza.
  40. CTM/BZ/ZZ/22/15 Dostawa narzędzi, wyposażenia i mebli warsztatowych.
  41. CTM/BZ/ZZ/23/15 Dostawa i montaż hali namiotowej przesuwnej dla stanowiska badawczego.
  42. CTM/BZ/ZZ/24/15 Wykonanie instalacji elektrycznej podłączenia stanowiska do badań rozproszonego pola magnetycznego od maszyn i urządzeń elektrycznych „SPEM”.
  43. CTM/BZ/ZZ/26/15 Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: „Wykonanie projektu oraz instalacji elektrycznej dla centralnego UPS-a wraz z jego montażem".
  44. CTM/BZ/ZZ/27/15 Dostawa aparatury badawczej.
  45. CTM/BZ/ZZ/29/15 Dostawa maszyny do lakierowania obwodów.
  46. CTM/BZ/ZZ/30/15 Dostawa kart pomiarowych.
  47. CTM/BZ/ZZ/31/15 Dostawa elementów do uruchomienia stanowiska SUT.
  48. CTM/BZ/ZZ/32/15 Dostawa oprogramowania.
  49. CTM/BZ/ZZ/34/15 Dostawa frezów, narzędzi obróbki skrawaniem oraz materiałów eksploatacyjnych i spawalniczych.
  50. CTM/BZ/ZZ/36/15 Dostawa elementów energoelektroniki.
  51. CTM/BZ/ZZ/37/15 Dostawa, montaż, uruchomienie fabrycznie nowej uniwersalnej maszyny do badań wytrzymałościowych 20 kN z wyposażeniem oraz szkolenie z zakresu obsługi, interpretacji i przetwarzania wyników.
  52. CTM/BZ/ZZ/38/15 Sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku biurowo-laboratoryjnego OBR CTM S.A. w Gdyni ul. Dickmana”.
  53. CTM/BZ/ZZ/40/15 Dostawa sprzętu komputerowego.
  54. CTM/BZ/ZZ/41/15 Dostawa kart wieloportowych i kabli.
  55. CTM/BZ/ZZ/43/15 Dostawa narzędzi precyzyjnych i pomiarowych.
  56. CTM/BZ/ZZ/46/15 Dostawa multimetrów.
  57. CTM/BZ/ZZ/47/15 Dostawa narzędzi i elementów magazynowych.
  58. CTM/BZ/ZZ/48/15 Dostawa mebli biurowych.
  59. CTM/BZ/ZZ/49/15 Dostawa klimatyzatorów wraz z ich instalacją.
  60. CTM/BZ/ZZ/51/15 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E do celów grzewczych w obiekcie w Gdańsku przy ul. Matejki 6.
  61. CTM/BZ/ZZ/52/15 Dostawa zasilacza laboratoryjnego DC 100V/100A.
  62. CTM/BZ/ZZ/58/15 Dostawa przenośnego testera radiokomunikacyjnego.
  63. CTM/BZ/ZZ/61/15 Dostawa serwera przemysłowego.
  64. CTM/BZ/ZZ/62/15 Dostawa i uruchomienie urządzenia do dozowania płynów montażowych jedno i dwuskładnikowych wraz ze szkoleniem.
  65. CTM/BZ/ZZ/63/15 Dostawa mebli warsztatowych i szaf kartotekowych.
  66. CTM/BZ/ZZ/64/15 Dostawa oprogramowania i licencji.
  67. CTM/BZ/ZZ/66/15 Dostawa wymiennika ciepła.
  68. CTM/BZ/ZZ/67/15 Dostawa podzespołów komputerowych.
  69. CTM/BZ/ZZ/68/15. Dostawa przyrządów laboratoryjnych.
  70. CTM/BZ/ZZ/69/15 Budowa Stanowiska Uruchomieniowo-Testowego zespołu mechanicznego SUT.
  71. CTM/BZ/ZZ/72/15 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
  72. CTM/BZ/ZZ/73/15 Dostawa lasera i elementów światłowodowych.
  73. CTM/BZ/ZZ/74/15 Dostawa urządzeń i przyrządów pomiarowych.
  74. CTM/BZ/ZZ/75/15 Dostawa narzędzi i elementów warsztatowych.
  75. CTM/BZ/ZZ/76/15 Dostawa laboratoryjnego testera radiokomunikacyjnego.
  76. CTM/BZ/ZZ/77/15 Dostawa analizatora stanów logicznych.
  77. CTM/BZ/ZZ/79/15 Dostawa mebli biurowych.
  78. CTM/BZ/ZZ/80/15 Doposażenie wiertarki i frezarki w imadła.
  79. CTM/BZ/ZZ/81/15 Dostawa licencji.
  80. CTM/BZ/ZZ/82/15 Dostawa klimatyzatorów wraz z akcesoriami.
  81. CTM/BZ/ZZ/83/15 Dostawa licencji i subskrypcji.
  82. CTM/BZ/ZZ/84/15 Dostawa zasilaczy regulowanych DC dużej mocy.
  83. CTM/BZ/ZZ/85/15 Dostawa przesuwnika światłowodowego ze wzmacniaczem.
  84. CTM/BZ/ZZ/86/15 Dostawa drukarki do wykonywania nadruków na płytach CD/DVD.
  85. CTM/BZ/ZZ/87/15 Wymiana pionów oraz remont instalacji c.o. w budynkach przy ul. Matejki w Gdańsku.
  86. CTM/BZ/ZZ/88/15.Dostawa testera połączeń kablowych.
  87. CTM/BZ/ZZ/89/15.Dostawa zasilacza hydraulicznego wraz z dedykowanymi akcesoriami.
  88. CTM/BZ/ZZ/90/15 dostawa urządzeń do budowy systemu pomiarowego odczytu położenia dla obrabiarek warsztatowych
  89. CTM/BZ/ZZ/91/15 Dostawa uniwersalnego generatora sygnałów oraz czterokanałowego rejestratora sygnałów analogowych.
  90. CTM/BZ/ZZ/92/15 Dostawa przesuwnika światłowodowego ze wzmacniaczem.
  91. CTM/BZ/ZZ/94/15 Dostawa cyfrowego oscyloskopu przenosnego
  92. CTM/BZ/ZZ/95/15 Dostawa narzędzi i materiałów eksploatacyjnych
  93. CTM/BZ/ZZ/96/15 Dostawa wkrętarek wraz z z oprzyrządowaniem oraz urządzenia do kalibracji momentu obrotowego wkretarek.
  94. CTM/BZ/ZZ/97/15 Dostawa suwnicy samojezdnej i wciągnika łańcuchowego elektrycznego
  95. CTM/BZ/ZZ/98/15 dostawa odzieży roboczej i obuwia
  96. CTM/BZ/ZZ/99/15 na dostawę programu do projektowania i modelowania swobodnego NURBS w 3 D

CTM/BZ/ZZ/72/15 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.

 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ctm.gdynia.pl


Gdynia: CTM/BZ/ZZ/72/15.Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 110979 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej , ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6665318, faks 058 6665304.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CTM/BZ/ZZ/72/15.Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, który zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne parametry techniczne. Pozostałe, szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 48.82.00.00-2, 30.23.45.00-3, 30.23.72.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu ww. warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - dokumenty wskazane w punkcie 2 szczegółowej specyfikacji przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. notebook nr 1, 2 -Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty) -Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty) -Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) -Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki -Potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym ( załączyć do oferty wydruk z strony www) -Certyfikat EnergyStar 5.0 ( załączyć oświadczenie wykonawcy poparte oświadczeniem producenta ) notebook nr 3: -Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu -Deklaracja zgodności CE -Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych zestaw komputerowy nr 1,2 : -Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). -Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty). -Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. -Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo d Products List na daną platformę systemową (wydruk ze strony) -Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, -Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. -Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD -Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http:www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej zestaw komputerowy nr 3: - Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) -Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) -Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram - Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 -Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej zestaw komputerowy nr 4,5 -Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) -Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) -Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram -Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej zestaw komputerowy nr 6: - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu; - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu; -Do oferty należy dołączyć potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym, załączyć wydruk z strony producenta systemu operacyjnego lub oświadczenie wykonawcy poparte oświadczeniem producenta; -Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 6.0 (załączyć do oferty oświadczenie wykonawcy poparte oświadczeniem producenta).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: a)konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzeń, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b)pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c)wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy; d)zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; e)zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, g)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: -okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; -okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; h)inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; 3.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 4, wymagających przedłużenia terminu realizacji umowy, minimalny okres przesunięcia terminu równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 5.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ctm.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK BADAWCZO - ROZWOJOWY CENTRUM TECHNIKI MORSKIEJ S.A. ul. A. Dickmana 62, 81-109 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Punkt Podawczy (parter) w budynku OBR CTM w Gdyni przy ul. A. Dickmana 62 lub przesłać pocztą na adres wskazany wyżej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

SIWZ.pdf 466.9 KB Załącznik nr 1 do SIWZ.doc 138 KB Załącznik nr 2 do SIWZ.doc 428 KB Załącznik nr 3 do SIWZ.docx 37.5 KB Załącznik nr 4 do SIWZ.docx 20.9 KB Załącznik nr 5 do SIWZ.docx 18.9 KB Załącznik nr 6 do SIWZ.docx 19.5 KB zapytanie i modyfikcaja SIWZ_.pdf 85.5 KB zmiana ogłoszenia.docx 16.1 KB Załącznik nr 1 do SIWZ.doc 139.5 KB WYBÓR OFERTYctm.doc 336.5 KB