Kierownik HR

Twój zakres obowiązków:

  • tworzenie i realizacja polityki personalnej zgodnej z celami biznesowymi organizacji,
  • wsparcie Zarządu oraz kadry kierowniczej w obszarze zagadnień HR, doradztwo z zakresu prawa pracy i wewnętrznych procedur,
  • odpowiedzialność za efektywną komunikację w firmie oraz kreowanie proefektywnościowej kultury organizacyjnej,
  • zarządzanie podległym kilkuosobowym zespołem,
  • kompleksowa realizacja procesów HR w Spółce (obszar kadrowo- płacowy, rekrutacja, szkolenia, ocena okresowa, EB, onboarding i offboarding, CSR),
  • tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • sporządzanie i monitorowanie polityki wynagrodzeń, budżetu oraz planów zatrudnienia,
  • koordynacja procesu kadrowo-płacowego, inicjowanie usprawnień i wprowadzanie nowych rozwiązań,
  • tworzenie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych,
  • uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych (ZUS, PIP, US oraz audytach),
  • monitorowanie zmian i dokonywanie interpretacji przepisów Kodeksu Pracy oraz ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
  • przygotowywania raportów na potrzeby Zarządu i Grupy Kapitałowej PGZ,
  • współpraca ze związkami zawodowymi.

Nasze wymagania:

  • minimum 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z kierowaniem zespołem miękkiego i twardego HR,
  • bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zagadnień kadrowych,
  • znajomość nowoczesnych narzędzi i rozwiązań HR (systemy HR, kadrowo/płacowe, systemy klasy RCP, pakiet MS Office)
  • doświadczenie w kreowaniu, implementowaniu i promowaniu nowych inicjatyw,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i strategicznego myślenia,
  • wysokie poczucie etyki zawodowej,
  • wykształcenie wyższe (prawo i administracja, nauki społeczne, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia lub pokrewne)
  • biznesowa znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • udział w realizacji unikatowych projektów dla sektora zbrojeniowego
  • możliwość rozwoju, pozyskiwania wiedzy od ekspertów
  • szkolenia certyfikujące
  • możliwość rozpoczęcia pracy między godziną 06:00-09:00
  • wsparcie finansowe dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe
  • brak dress code’u
  • dofinansowanie do karty MultiSport dla pracownika, osoby towarzyszącej oraz dzieci
  • prywatna opieka medyczna
  • możliwość ubezpieczenia na życie
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników (tzw. „wczasy pod gruszą”) i ich dzieci – kolonie i półkolonie
  • cotygodniowe zajęcia sportowe – mamy m.in. drużynę piłki nożnej
  • bezpłatny parking dla pracowników
  • platforma do nauki języków obcych

Osoby zainteresowane ww. ofertą pracy prosimy o wysłanie CV – WYŚLIJ APLIKACJĘ

 

Klauzula zgody

„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. z siedzibą w Gdyni (81-109) przy ul. A. Dickmana 62, w celu realizacji aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji”

 

OBR CTM S.A. zastrzega sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami.