Twój zakres obowiązków:
- tworzenie i realizacja polityki personalnej zgodnej z celami biznesowymi organizacji,
- wsparcie Zarządu oraz kadry kierowniczej w obszarze zagadnień HR, doradztwo z zakresu prawa pracy i wewnętrznych procedur,
- odpowiedzialność za efektywną komunikację w firmie oraz kreowanie proefektywnościowej kultury organizacyjnej,
- zarządzanie podległym kilkuosobowym zespołem,
- kompleksowa realizacja procesów HR w Spółce (obszar kadrowo- płacowy, rekrutacja, szkolenia, ocena okresowa, EB, onboarding i offboarding, CSR),
- tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych,
- sporządzanie i monitorowanie polityki wynagrodzeń, budżetu oraz planów zatrudnienia,
- koordynacja procesu kadrowo-płacowego, inicjowanie usprawnień i wprowadzanie nowych rozwiązań,
- tworzenie i aktualizacja regulaminów wewnętrznych,
- uczestnictwo w kontrolach zewnętrznych (ZUS, PIP, US oraz audytach),
- monitorowanie zmian i dokonywanie interpretacji przepisów Kodeksu Pracy oraz ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
- przygotowywania raportów na potrzeby Zarządu i Grupy Kapitałowej PGZ,
- współpraca ze związkami zawodowymi.
Nasze wymagania:
- minimum 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku związanym z kierowaniem zespołem miękkiego i twardego HR,
- bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zagadnień kadrowych,
- znajomość nowoczesnych narzędzi i rozwiązań HR (systemy HR, kadrowo/płacowe, systemy klasy RCP, pakiet MS Office)
- doświadczenie w kreowaniu, implementowaniu i promowaniu nowych inicjatyw,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne,
- dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu,
- umiejętność rozwiązywania problemów i strategicznego myślenia,
- wysokie poczucie etyki zawodowej,
- wykształcenie wyższe (prawo i administracja, nauki społeczne, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia lub pokrewne)
- biznesowa znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- udział w realizacji unikatowych projektów dla sektora zbrojeniowego
- możliwość rozwoju, pozyskiwania wiedzy od ekspertów
- szkolenia certyfikujące
- możliwość rozpoczęcia pracy między godziną 06:00-09:00
- wsparcie finansowe dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe
- brak dress code’u
- dofinansowanie do karty MultiSport dla pracownika, osoby towarzyszącej oraz dzieci
- prywatna opieka medyczna
- możliwość ubezpieczenia na życie
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników (tzw. „wczasy pod gruszą”) i ich dzieci – kolonie i półkolonie
- cotygodniowe zajęcia sportowe – mamy m.in. drużynę piłki nożnej
- bezpłatny parking dla pracowników
- platforma do nauki języków obcych
Osoby zainteresowane ww. ofertą pracy prosimy o wysłanie CV – WYŚLIJ APLIKACJĘ
Klauzula zgody
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. z siedzibą w Gdyni (81-109) przy ul. A. Dickmana 62, w celu realizacji aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji”
OBR CTM S.A. zastrzega sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami.