Twoje zadania:
- koordynacja prac związanych z utrzymaniem technicznym obiektu
- monitorowanie i koordynacja prac firm zewnętrznych przy bieżących naprawach, robotach budowlanych, przeglądach, serwisach i konserwacji instalacji budynkowych
- udział w odbiorach technicznych, przeglądach gwarancyjnych oraz egzekwowanie usuwania usterek w ramach udzielonej gwarancji
- prowadzenie ewidencji i dokumentacji technicznej obiektów i urządzeń (w tym przygotowywanie raportów i zestawień)
- diagnozowanie usterek, analiza awarii i zgłaszanie potrzeb serwisowych
- bieżąca współpraca z serwisami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi zespołami technicznymi
- wsparcie w przygotowaniu rocznych planów przeglądów, remontów i konserwacji
- szacowanie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne, części zamienne i serwis
Wymagania:
- praktyczna wiedza z zakresu instalacji technicznych budynków komercyjnych
- umiejętność analizowania dokumentacji technicznej
- znajomość podstaw Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych w zakresie obowiązków właścicieli budynków w okresie ich eksploatacji
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- wykształcenie min. średnie techniczne
Mile widziane:
- umiejętność tworzenia kosztorysów
- uprawnienia SEP
- znajomość oprogramowania graficznego, w szczególności AutoCAD
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i/lub sanitarnej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych) i/lub elektrycznej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych)
- wyższe wykształcenie techniczne w kierunkach budownictwo/elektronika/elektroenergetyka
- znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozpoczęcia pracy między godziną 06:00-08:00
- możliwość rozwoju, pozyskiwania wiedzy od ekspertów – w standardzie mamy to, że nawzajem się od siebie uczymy
- szkolenia certyfikujące
- wsparcie finansowe dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe
- brak dress code’u
- dofinansowanie do karty MultiSport
- prywatna opieka medyczna
- możliwość ubezpieczenia na życie
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników (tzw. „wczasy pod gruszą”) i ich dzieci – kolonie i półkolonie
- cotygodniowe zajęcia sportowe – mamy m.in. drużynę piłki nożnej
- bezpłatny parking dla pracowników
- platforma do nauki języków obcych
Osoby zainteresowane ww. ofertą pracy prosimy o wysłanie CV – WYŚLIJ APLIKACJĘ
Klauzula zgody
„Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Centrum Techniki Morskiej S.A. z siedzibą w Gdyni (81-109) przy ul. A. Dickmana 62, w celu realizacji aktualnego i przyszłych procesów rekrutacji”
OBR CTM S.A. zastrzega sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami.