Przedmiot skargi/wniosku
Przedmiotem skargi/wniosku mogą być wszelkie działania związane z działalnością Laboratoriów Badawczych.
Sposób i forma składania skarg/wniosków
Skargi i wnioski do Laboratoriów Badawczych OBR CTM S. A. mogą być wnoszone:
- – Pocztą elektroniczną, na adres e-mail: ctm@ctm.gdynia.pl
- – Pisemnie na adres OBR CTM S. A.
Skargi i wnioski załatwia się bez zbędnej zwłoki.
Wymogi formalne skargi/wniosku
Skargi lub wnioski składane do OBR CTM S. A. powinny zawierać:
- – Imię i Nazwisko oraz nazwę firmy wnoszącego skargę lub wniosek;
- – Adres (miejscowość, ulica, numer budynku) wnoszącego skargę lub wniosek;
- – Treść skargi lub wniosku (aby na jej podstawie można było ustalić przedmiot skargi lub wniosku).
Organ rozpatrujący skargi i wnioski
Skargi i wnioski rozpatruje Kierownik Pionu Jakości i Serwisu.